Wednesday 20 March 2013

It's Cecal Tumor



tu la nama penyakit abah berdasarkan keputusan CT scan dan sample tisu yang dibuat minggu lepas

dugaan Allah ini aku terima walaupun aku rasa nak je packing baju sekarang dan balik kampung naik jet persendirian

memandangkan aku bukan berjawatan doktor, maka cepat-cepat le gugle apakah dianya penyakit itu


masalah dengan usus besar dan usus kecil




what can I say?....

tiong tiong kepala aku dok pikir



dah malas nak nangis buat masa ni

nak pikir pasal operation 1hb April



tuan punya badan adalah sangat down

tak lalu makan, no ceria
takut la tu

what can i say?
cuba kita yang kena
mungkin kita pun akan se'down' itu

nak masuk labour room untuk beranak pun takut
nak beranak, umur kita masih lagi muda

abah dah 78 tahun
sure la dia terkesima dengan situasi ni


lagi 2 minggu dia nak menghitung hari
bukan senang tuh

aku lagi suka tarikh dipercepatkan
biar dia tak payah ternanti-nanti
penantian suatu penyiksaan

tapi date semua dah penuh
doktor siap tunjuk jadual lagi


sesungguhnya Allah Maha Mengetahui
semoga abah berjaya menghadapi ujian ini

sob sob sob .....
dari anak yang jauh



No comments:

Post a Comment