Wednesday 12 February 2014

CoMeL???



tak tau gambar ni boleh campak dalam kategori apa

comel??.. menawan??.. maskulin?? nyakitkan hati




ujung tahun lepas punya gambar ni, kategori sejarah dah

semua pun pakat tak nak gunting rambut. iwan punya rambut aku tengok dah besar bakul. kalau musim sejuk, kalau tak cukup peti ais, aku rasa boleh letak ikan kat dalam rambut dia

3 beradik tengah main lego. aku rasa dia runsing rambut depan panjang, disepitnya rambut guna hair clip aku



amacam ibu?... ok tak along??

ok le sesangat sayang oi. sejuk mata ibu ni memandang




peace yo

iwan buat magic aku rasa ... tido sambil separuh cangkung. tu belum lagi masa kecil tido waktu makan, dengan nasi penuh dalam mulut

nak train dia kemahiran baru pulak lepas ni .... berlari sambil tidur



2 comments: