Thursday 27 March 2014

Line Internet



sekarang zaman dah maju
zaman sains & teknologi kata ko

semua benda pun nak kena pakai internet ... 
isi borang, check brim, minta kerja, tengok prestasi pelajaran anak, skodeng laki buat apa kat fb

kadang-kadang terpikir jugak, kalau yang tak de, macamana???.. orang-orang kat pendalaman, yang sumber kewangan cukup untuk makan sesuap nasi sehari. susah jugak kan?...

nak tak nak kita pun terpaksa mengikut peredaran masa, tak gitu?? tak de masa nak nunjuk2, nak megah2 sebab benda ni dah jadi macam keperluan

bila dah selalu ada depan mata, nak le jugak yang ok, tak menyakitkan hati. kalau tenet lembap semacam, rasa nak gigit-gigit je tiang lektrik

dulu masa ceburi bidang tenet ni, pakai la line tutttttttt. punya la sakit jiwa, macam harem. duit keluar untuk register, untuk ulang-alik ke pj sebab centre dia kat sana, penalty sebab terminate sebab aku guna kontrak. takkan aku nak kena duk atas pokok durian semata-mata nak dapat line

tak nak menoleh ke belakang lagi (ewahhhhh, sasterawan sungguh), aku pun tukar. ok jugak line yang baru ni tapi harga pulak tak berapa menawan

bila kita hidup berkonsepkan ... "nak yang murah tapi meletops", kena la pikir dan korek-korek jalan penyelesaian. lepas guna dekat 3 tahun, aku berjaya jumpa yang yabedabeduuuu

kena dengan gaya aku yang jimat kedekut

line internet pilihan aku adalah  ....



boleh le online sesuka hati. tak yah pikir pasal RM lagi



2 comments: